Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ushchapovska I$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ushchapovska I. V. Convergence of Brand Language Elements [Електронний ресурс] / I. V. Ushchapovska // Філологічні трактати. - 2017. - Т. 9, № 1. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2017_9_1_17 У пошуках рішення для формування успішного бренда вчені розробили різні підходи до вивчення бренду. В даній роботі бренд розглянуто з точки зору лінгвістики. Зокрема, мова бренду, спосіб, у який бренд спілкується з аудиторією, є об'єктом дослідження. Мета роботи - визначення бренду як інтегративного лінгвістичного явища; встановлення конвергенції вербальних та невербальних елементів мови бренду, за формування успішної мови бренду. Мова оренду означає слова, знаки, звуки та інші експресивні засоби, що використовуються для спілкування бренду. Мова бренду включає вербальну та невербальну айдентики, оскільки вона розвивається на вербальному та невербальному рівнях. Вербальна айдентика бренду - це слова, фрази та терміни, що використовуються для опису бренду. Невербальні елементи мови бренду можна розподілити на візуальну та аудіальну йадентики. Візуальна айдентика або візуальна мова оренду містить графічні компоненти, що разом надають систему для ідентифікації та репрезентації бренду. Аудіальну айдентику можна описати як унікальну власну музику та звук, які емоційно передають сенс та цінності бренда. Під час сприйняття, елементи мови бренду перемішуються у свідомості аудиторії, забезпечуючи взаємодію слів, кольорів, графіки та звуків. Авторка вважає, що мова бренду - приклад конвергенції вербальних та невербальних елементів.
|
|
|